سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوپیا

چرا خاموش شده‏اید؟!

    نظر

"وقتی انتخاب شد، به ایشون پیام دادم و گفتم این طور که تو پیش میری نمیتونی کاری از پیش ببری، میری پیش رهبر و میگویی شما مقامت محفوظ، احترامت محفوظ، 22 میلیون مردم به من رای دادن، این 22 میلیون همه میدونستن که رهبر کشور به شخص دیگری نظر داره، دفترش، خودش و همه اش شخص دیگری رو تایید میکنن، این 22 میلیون اومدن به ایشون رای دادن ، معنی اش اینه که ما اون تشکیلات رو قبول نداریم..."

 اینها حرفهای آیت الله!!! منتظری بود که وقتی خاتمی به ریاست جمهوری رسید به شخص خاتمی نوشت و در آن تاکید کرد که الان 22 میلیون نفر آدم پشت سرت هستند و میروی نزد مقام معظم رهبری و این چنین جملاتی را بر زبان می آوری که از آن زمان به بعد به لقب "ضد ولایت فقیه" که الحق لایقش بود نسبت گرفت.

 آقایان توجه داشته باشید که زمان روزی دور خواهد زد وا ین طور نیست که فقط همیشه یک نفر دهانش را باز کند و هر چه می خواهد بگوید...

 الان اگر جرات داری و به موسوی این پیام را بده و بگو این 24 میلیون رای که مردم به دکتر احمدی نژاد داده اند یعنی اینکه 24 میلیون نفر با این عقایدی که اقای موسوی و خاتمی و در کل اصلاح طلبانی که غربیان حمایت خود را ازآنان اعلام کرده اند مخالف هستند.

 کجایند آنانی که مدعی این شعار "میزان رای ملت است" را سر میدادند. و حال این چنین در کشور اغتشاش می کنند و در راستای درخواست های بیگانگان حرکت می کنند و تظاهرات بر پا میکنند.

 مگر اینجا شهر هرت است که هر غلطی دلتان بخواهد بکنید؟! مگر اینجا چفت و بست ندارد؟!

 یعنی آنها نمیدانند که غربیان چه اهدافی دارند؟! یعنی نمی فهمند که با این کارشان و تظاهراتشان چقدر در پیش برد اهدافشان کمک میکنند؟!

 چرا نمی توانید قبول کنید که مردم این را خواسته اند و هیچ دخل و تصرفی در انتخابات نبوده است!!! خدا ان شاءالله عقل سلیمی به شما عطا کند که با این کارتان فقط کشور را رو به سوی نابودی می کشانید و بس.