سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوپیا

بدون شرح!! قضاوت با شما

    نظر
اظهارات تامل برانگیز فائزه هاشمی درباره انتخابات،خاتمی و مردم ایران
فائزه هاشمی گفت:خاتمی بی عرضه بود چون نتوانست مانع تقلب و رأی آوردن هاشمی رفسنجانی شود و با افتخار هم نتایج را تأیید کرد.
به گزارش ایرنا فرزند هاشمی رفسنجانی طی گفتگویی در حاشیه مراسم غیرقانونی روز دوشنبه در میدان آزادی درباره ادعای تقلب در این دوره گفت: همه نمایندگان کاندیداها و همه ناظران را اخراج کردند ؛سرِ شمارش آرا و تجمیعِ آرا و تمامی مراحلی که قانون گفته آنها را راه ندادند. 
وی با اشاره به اینکه این ناظران می بایست از17 خرداد حضور می داشتند ولی به آنها اجازه ندادند ، افزود: کادر ناظران را اعلام نکردند و همه را گفتند که باید لیست را سرصندوقها بگیرند مثلا خود من یک لیست 6 نفره را برای یک صندوق معرفی کردم ولی آنها را جای دیگری فرستادند چون اسم نماینده ها روی صندوق ها هست. 
فائزه هاشمی قطع شدن پیامکها را به انتخابات ربط داد و اظهار کرد: اصلاح طلبان برای ناظران یک سیستم پیامک با یکسری کدهایی تعریف کرده بودند که با قطع پیامک کل ارتباط ناظران ما قطع شد ؛اینها خلافهایی است که درباره ناظران صورت گرفت ! 
وی درباره سایر تخلفات انتخاباتی با اعلام اینکه صندوقها پراز{آرای} احمدی نژاد است ،آرای مردم را سندسازی دانست و ادعا کرد: تعرفه ها هم باید بگویم که اصلا تعرفه ها ساعت 12 ظهر دراغلب شهرستانها تمام شد و به جایی تعرفه نرساندند به جز یکی دو شهرستان . 
دختر هاشمی رفسنجانی ادامه داد: ساعت 10 شب هم ، محصولی اعلام کرد که باید رأی همه مردم که مراجعه کردند گرفته شود اما درِ صندوق ها را بستند ،پیامکها راقطع کردند سایتها رابستند این در حالی بود که مردم پشت درها حضورداشتند و رأی نداده بودند . 
وی افزود: اینها خودشان تقلب کردند و این یعنی این انتخابات از پایه زیر سئوال رفته است، از پایه مخدوش است و نمی توانند بگویند آرا بازشماری شود چون صندوقها درست است . 

فائزه هاشمی در ادامه تهمت زدن‌های خود گفت: مگر اینها 57 میلیون تعرفه چاپ نکردند یعنی 17 میلیون بیش از رأی دهنده ها ؛ پس این 17 میلیون کجا رفت ؟ اینها را پرکردند و ریختند داخل صندوقها ، صندوقها را کامل کردند. 
وی مدعی شد: از آنجایی که ناظران را اخراج کرده بودند کسی صورتجلسه ها را امضا نکرده حتی کسانی هم که حضور داشتند امضا نکردند بنابراین اینها سندی ندارند .فائزه هاشمی در ادامه با ارائه تحلیلی درباره نقش پدرش در معادلات نظام، از همگرایی بسیج و سپاه و دکتر احمدی‌نژاد با نظام انتقاد کرد. 

*مردم مقصر هستند/جامعه ما قهرمان ساز و اسطوره کش است 
دختر هاشمی رفسنجانی ،مردم را مقصر واقعی این جریانات دانست و گفت: اصولا کشورهای جهان سوم همیشه دغدغه دارند و آرامش ندارند ؛ خوب همین رأی های مردم را ببینید در کشور یکسری افکاری حاکم است اما باید بدانیم که یک فکر همیشه نمی تواند جریان داشته باشد . 
وی ادامه داد: ما یک دموکراسی نیم بندی در کشور داریم مثلا من یک دوره در انتخابات شرکت می کنم و با رأی بالا رأی می آورم ولی در یک دوره دیگر رأی نمی آورم .اساسا تاریخ ما مشکل دارد و به لحاظ روانشناسی ، جامعه ما "قهرمان ساز و اسطوره کش " است یعنی عده ای را یک روز می بریم بالا و یک روز می اندازیم پایین. سیستم روانشناسی جامعه ما اشکال دارد. 
این مدعی اصلاح طلب درباره دوره فعالیت خاتمی هم اظهار داشت :یکی از مشکلات اساسی ما این بود که خاتمی کاره ای نبود . من عامل اصلی این دیکتاتوری ها(!) را خاتمی می دانم ؛ در حادثه 18 تیر خاتمی ،مسیر را به سمتی برد که اسامی را اعلام کرد و دست همه اصلاح طلبان را رو کرد تا 18 تیر بوجود آمد و نظام هم هوشیار شد که اگر نجنبد مثل زمان شاه ، خواهد رفت و از اینجا دیکتاتوریها آغاز شد . 
وی در ادامه گفت :این روند باعث شد در انتخابات بعدی اصلاح طلبان رأی نیاورند و قدرت بگیرند الان هم اینجوری شده است ،سربابام هم که دیدید چه بلایی آمد بنابراین معتقدم باید این اعتصابات ادامه یابد. 
فائزه هاشمی درباره اینکه چرا هاشمی و خاتمی در دوران فعالیتشان نیروهای خود را برای مقابله با چنین موضوعاتی در سازمانها قرار ندادند تا این روند فعلی را کنترل کنند ،گفت :باید بگویم خاتمی در دوره فعالیتش عرضه نداشت و آنقدر در دوران فعالیتش تقلب شد که حاج آقا (هاشمی رفسنجانی) نتوانست با آنهمه تقلب ،رأی بیاورد ؛ آخرش هم خاتمی اعلام کرد که انتخابات سالم برگزارشده چون خودش برگزار کننده بوده و در این باره خیانتهای بسیاری کرد . 
هاشمی ادامه داد: ما اصلاح طلبان هم هرجا که بوده ایم سوخته ایم و بعد از دوم خرداد هم بین اصلاح طلبان تفرقه شد . 
وی با انتقاد ازاصلاح طلبان درباره حضور همزمان 5 نامزد در دوره قبل ریاست جمهوری گفت :اگر در آن دوره ، اصلاح طلبان این 5 نامزد را یکی می کردند و پشت سر هاشمی قرار می گرفتند کار همان مرحله اول تمام شده بود ؛ معین و مهرعلیزاده با حضورشان می خواستند چکار کنند ؟! 
دختر هاشمی رفسنجانی در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: خاتمی مشکلات زیادی دارد واگر هم می آمد نمی توانست کاری بکند، مگر خاتمی دفعه قبل چکار کرده بود فقط رأی داشت و گرچه رأی آورد اما دشمنانش هم زیاد بودند اما موسوی چون نبوده دشمن هم نداشته است و اصولگرایان هم حامی او بودند و حامی خاتمی نبودند؛اصلا موسوی خیلی بهتر است. 
وی با اشاره به اینکه لاریجانی و روحانی می توانستند در این دوره شرکت کنند و اگر می آمدند این اتفاقات نمی افتاد ،درباره صحبت های احمدی نژاد در مناظره با موسوی گفت: ما از احمدی نژاد شکایت کردیم و به صداو سیما اعلام کردیم که می خواهیم جواب دهیم اما صداو سیما مجوز نداد . 
دیروز شکایت نامه دادم و فکر می کنم اول هفته مطرح شود . 
فائزه هاشمی معتقد است که آنها(مراجعی که به آنها شکایت کرده است) نمی توانند بپیچانند چون مدرکی ندارند . ضمن آنکه ازآنجایی که بخش هایی از مردم عوام هستند پدرش مجبور شده راجع به احمدی نژاد نامه بنویسد . 
وی در پایان درباره صحبتهای پدرش با احمدی نژاد هم گفت:پدرم در حرم امام به احمدی نژاد گفته که هم درباره من وهم درباره بچه هایم و دیگران اشتباه می کنی یا این حرفهایت را خودت اصلاح کن یا اگر بخواهی شعار بدهی پیگیری می کنم و ما ول نمی کنیم .